ძრავის ნაწილები
ძრავის ნაწილებმა უნდა გაუძლოს მაღალ დატვირთვას და ექსტრემალურ ტემპერატურას. კატერპილარი მუდმივად ანვითარებს თავის დიზაინსა და წარმოების ტექნოლოგიებს, რათა უზრუნველყოს ძრავის ნაწილების, როგორც სისტემის ეფექტური და მრავალჯერადი გამოყენება. თითოეული ტესტი აჩვენებს მნიშვნელოვან განსხვავებებს კატის ძრავის ნაწილებსა და კონკურენტ ნაწილებს შორის; კატის ძრავის ნაწილები ზრდის ძრავის მუშაობის მაჩვენებლებს და მანქანების ეფექტურობას, ხოლო ოპერაციულ ხარჯებს მინიმუმამდე ამცირებს.
ძრავის გეგმიური ტექნიკური შეკეთება
ხარვეზის სიგნალების, კონტროლის შედეგების და SOS მონაცემების ანალიზით, ჩვენ შეგვიძლია გამოვყოთ მცირე პრობლემები, დიდი ზიანის გამოწვევის გარეშე. ერთად მუშაობით, შეგვიძლია გავზარდოთ ძრავის ეფექტურობა, გავახანგრძლივოთ კომპონენტის ექსპლუატაციის ვადა და შეგიმციროთ ოპერაციული ხარჯები.
ძრავის კაპიტალური რემონტი
ძრავის სერვისის მოთხოვნა იქნება დაკმაყოფილებული მაშინაც კი, თუ რეგულარული სერვისის პროგრამით სარგებლობთ. გამაფრთხილებელი სიგნალები იმალება, რაც ძრავის მრავალი პრობლემის გამოსწორების შანსს იძლევა მწყობრიდან გამოსვლამდე. წინასწარი შეკეთება უზრუნველყოფს, რომ თქვენი მანქანა მუშაობას მაქსიმალურად მალე დაუბრუნდება, თქვენი სამუშაო გრაფიკის შესაბამისად, შეკეთების საფასური კი იმ თანხის მეხუთედი იქნება, რაც მწყობრიდან გამოსვლის შემთხვევაში დაგიჯდებოდათ. გთავაზობთ სხვადასხვა ეკონომიკურ ალტერნატივას მწყობრიდან გამოსვლის შემდეგ. ჩვენი პროფესიონალი ტექნიკოსები მზად არიან, უზრუნველყონ ყველაზე ეფექტური გამოსავალი თქვენი ძრავის მდგომარეობის გათვალისწინებით. გარანტიას გაძლევთ, რომ ჩვენი სერვისით, უახლესი ინოვაციებით და შესანიშნავი სათადარიგო ნაწილების გამოყენებით, თქვენი მანქანა მუშაობას ყველაზე სწრაფად და საიმედოდ დაუბრუნდება.
ქვედა ძრავის კაპიტალური რემონტი
ეს ოფცია მოიცავს ძირითადი საკისრების და ბერკეტიანი საკისრების შეცვლას. ეს არის იდეალური არჩევანი იმ შემთხვევებისთვის, როდესაც რგოლებზე და ლაინერზე ცვეთის ნიშნული ძალიან დაბალია და ნორმალური გამოყენებით გამოწვეული ცვეთა აღინიშნება საკისრებზე. აღნიშნულის გაკეთება შესაძლებელია ძრავის კორპუსის შიგნით, გარდა რამდენიმე მანქანისა.ეს ახალი ძრავის ღირებულების დაახლოებით 3-15% -ს შეადგენს. რევიზიის პაკეტები დაგეხმარებათ შეკეთების განხორციელებაში. ყველა ნაწილი შეფუთულია თქვენი კონკრეტული ძრავის მოდელის მიხედვით. ნაკრებები შეიცავს მხოლოდ ძრავის ორიგინალ ნაწილებს - რაც მათ მოსახერხებელი და უსაფრთხო არჩევანის საშუალებას აძლევს.
ზედა ძრავის კაპიტალური რემონტი
ზედა ძრავის კაპიტალური რემონტი შეიძლება იყოს ის, რაც ძრავის სიმძლავრის და ეფექტურობის აღდგენისათვის გესაჭიროებათ. იგი მოიცავს ცილინდრის თავაკის შეცვლას მანქანებისთვის, სადაც ცილინდრის თავაკის ელემენტები უფრო სწრაფად ცვდება, ვიდრე სეგმენტები, ლაინერები და საკისრები. მისი განხორციელება შესაძლებელია ძრავის კორპუსში. ეს ახალი ძრავის ღირებულების დაახლოებით 12-25% -ს შეადგენს. კატის განახლებული ცილინდრის თავაკები ხელმისაწვდომია მრავალი ძრავისთვის.
ძრავის ბლოკის რევიზია
ცილინდრის ლაინერის, ასევე ცილინდრის საკისრის ცვეთის მქონე ძრავებისთვის გაითვალისწინეთ ,,ძრავის ბლოკის რევიზია“. ის ახალი ძრავის ღირებულების დაახლოებით 30-50% -ს შეადგენს. კორპუსის ან / და ცილინდრის ბლოკი არ უნდა იყოს დაზიანებული.
ძრავის სრული კაპიტალური რემონტი
შეიძლება საჭირო გახდეს სრული კაპიტალური რემონტი იმ ძრავებისთვის, რომლებიც მძიმე ექსპლუატაციაში იმყოფებოდა ან ახლოვდება მეორე რემონტის დრო. მნიშვნელოვანი კომპონენტები გარემონტდება ან შეიცვლება. ეს შეადგენს ახალი ძრავის ღირებულების 40-70% -ს.
ხარვეზის მიმანიშნებლები |
სავარაუდო მიზეზები |
პასუხები |
ჭარბი შავი კვამლი სრული დატვირთვით მუშაობისას (ცხელი, დაუწვავი საწვავი) |
|
|
გაზრდილი საწვავის მოხმარება |
|
|
ცისფერი კვამლი (ზეთის მოხმარება) |
|
|
თეთრი კვამლი (ორთქლი; წვის კამერაში წყალი) |
|
|
თეთრი კვამლი (დაუწვავი საწვავი დაქოქვის დროს) |
|
|
ზეთის მოხმარების გაზრდა (ჭარბი დაბერვა)s |
|
|
უჩვეულო ხმები |
|
|
სიმძლავრის ნაკლებობა |
|
|
ზედმეტი სიცხე |
|
|
დარტყმა დაქოქვის ეტაპზე |
|
|
ზეთის დონის აღმნიშვნელი სრული ხაზის ზემოთ |
|
|
ლითონის ნატეხები ზეთის ფილტრში |
|
|